مد و طراحی لباس

مد روز لباس

این روزها ترندهای مد فقط مختص خانم‌ها نیست. اکنون سال‌هاست که مردان هم ترندهای مد خاص خودشان را دارند. سال ۲۰۲۱ سال ترندهای متفاوت و متنوع برای مردان است. در ترندهای لباس مردانه ۲۰۲۱، نه تنها شیک‌پوشی و خاص بودن، بلکه آراستگی و داشتن ظاهر مناسب هم مد نظر قرار گرفته است.

شناخت ترندهای لباس مردانه هم برای افرادی که در حوزه فروش لباس فعالیت می‌کنند، مهم است و هم برای تک‌تک مردان شیک‌پوشی که علاقه‌مندند با ترندها و مدهای روز آشنا باشند.

یکی از ترندهای اصلی لباس مردانه سال ۲۰۲۱ پارچه‌هایی با بافت نرم است. بافت‌هایی مانند مخمل مطابق با نقوش نجیب‌زادگان انگلستان بخشی از ترند این سال است.

طراحان مشهوری مانند رالف لورن، دولچه و گابانا، جوزف عبود، بریونی، جان وارواتوس و بسیاری دیگر، مرد سال ۲۰۲۱ را یک عضو سنتی باشگاه انگلیس می‌بینند. آنها از مخمل برای ایجاد مجموعه‌های بوهمی، کت و لوازم جانبی استفاده کرده‌اند. پس شما هم به داشتن لباس‌هایی با بافت نرم و مخمل فکر کنید.

ترکیب کت و شلوار و جلیقه بخشی از کلاسیک‌ترین لباس‌های مردانه در همه دوران‌ها بوده است و خواهد بود. ترند لباس مردانه در سال ۲۰۲۱ هرگز نمی‌توانست بدون این ست کامل باشد.

کت و شلوارهای رنگ خاکستری و سیاه و سایه‌های آنها همیشه نماینده‌های خوب این سبک کلاسیک برای آقایان خواهند بود. با این حال، طراحان پیشنهاد می‌کنند رنگ‌هایی با تن‌های روشن به لباس‌ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *