مد و طراحی لباس

ایجاد هارمونی میان رنگ لباس ها

نخستین قانون ست کردن لباس مردانه این است که دقیقا همه چیز را کاملاً هماهنگ با هم، یعنی همرنگ و هم جنس بپوشید. بعد اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم، رنگ های مکمل، همسان، متضاد و در آخر غیرمرتبط، به ترتیب اهمیت ویژه ای در شیک پوشی دارند. دلیل تأکید بر رنگ های مکمل این است که هارمونی جذابی ایجاد می کند و ظاهر شما یکنواخت نخواهد بود. برای این کار باید اول چرخه رنگ را بشناسید. موقع خرید لباس، تلاش کنید طیف های رنگی متفاوت را از بین رنگ های اصلی و فرعی انتخاب کنید. در چرخه رنگ، زرد، قرمز و آبی از رنگ های اصلی به شمار میروند و دیگر رنگها که از ترکیب این دو رنگ بوجود می آیند و بعنوان رنگ فرعی شناخته می شوند. سفید و مشکی هم در دسته رنگ های خنثی قرار دارند. برای جلوگیری از شلوغی و نامرتب بنظر رسیدن، بهتر است از ترکیب دو رنگ در کنار یک رنگ خنثی استفاده کنید.

ترکیب های محبوب با مشکی:

– مشکی و سفید: برای ست کردن لباس مردانه، رنگ مشکی و سفید اصلاً از مد نمی افتد و از گذشته تا به حال برترین ست رنگ بوده است.

 

– مشکی و قرمز: در انتخاب و ست کردن لباس مردانه زنگ قرمز و مشکی دو رنگ قوی هستند که اگر به خوبی با هم ست شوند جذابیت خاصی خواهند داشت.

 

– مشکی و آبی: برای ست کردن لباس مردانه، رنگ مشکی و آبی میتواند تیپ شما را بسته به تناژی که انتخاب می کنید خنک تر و آرام تر نشان دهد.

 

– مشکی و خاکستری: خاکستری را در اکسسوری هایتان بکار ببرید و تفاوتش را در موقع ست کردن لباس مردانه به خوبی حس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *